לאחר שהתנגד נחרצות לסגרים, ראה"מ בנט: אם הציבור לא יישמע נגיע לסגר

    איתי גדסי No Comments on לאחר שהתנגד נחרצות לסגרים, ראה"מ בנט: אם הציבור לא יישמע נגיע לסגר

    במסיבת עיתונאים יחד עם שר הבריאות אמר ראה"מ בנט כי הסגר הוא מוצא אחרון אך הבהיר, "אם הציבור לא יישמע להנחיות נגיע לסגר". בנט אמר כי החזרת המסיכות למרחבים הסגורים תהיה עם אכיפה קפדנית, בנוסף המליץ על ריחוק חברתי באירועים גדולים | הליכוד: "אף תירוץ שקרי של בנט לא יסביר איך הוא נתן לקורונה לחזור לישראל"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת העיתונאים שקיימו הערב (רביעי) ראה"מ בנט ושר הבריאות הורביץ על רקע העלייה התלולה בתחלואה בקורונה, למרות ההבטחות על סגירת הפירצה בנתב"ג, ראש הממשלה איים כי אם הציבור לא יישמע בקול ההנחיות ישראל תגיע לסגר. בתחילת דבריו האשים בנט את הממשלה הקודמת במחדל הנוכחי.

    ראה"מ אמר במסיבת העיתונאים כי המסיכות יחזרו למרחבים הסגורים ותהיה אכיפה קשה בעניין, לדבריו, "הכי קל זה לעשות מה שעשו בשנה וחצי האחרונות ולהכריז על סגר. יכול להיות שנצטרך להגיע לזה, אבל כליאת אנשים בבתים זה המוצא האחרון. אנחנו רוצים להגיע למעין הסכם עם הציבור. אנחנו כממשלה נדבר איתכם בגובה העיניים. אני מבקש לעשות שלוש פעולות: מרגע זה כולם עוטים מסכות במקומות סגורים. הגברת האכיפה בשטח וריחוק חברתי במקומות גדולים".

    לאחר מסיבת העיתונאים כתב בנט, "אם נהיה אדישים, התחלואה תזנק ונגיע לסגרים. אם נפעל היום – נעטה מסכות כל הזמן במקומות סגורים, נתחסן, נשמור על ריחוק חברתי, במיוחד באירועים מרובי משתתפים, ננצח תוך 5 שבועות" הבטיח בנט.

    מהליכוד בתגובה למסיבת העיתונאים של בנט: "בנט כינס מסיבת עיתונאים כדי להודיע שאין לו שום החלטות או הנחיות בזמן שהקורונה חוזרת לישראל תחת אחריותו. אף תירוץ שקרי של בנט לא יסביר איך הוא נתן לקורונה לחזור לישראל אחרי שהוא קיבל מנתניהו מדינה במצב הטוב ביותר בעולם. אולי כדאי שיחזור לספרון שהעתיק ויזכר איך דרש "לפתוח את כל המשק" בעיצומה של מגיפת הקורונה בשנה שעברה".



    0 תגובות